سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۴۷۸ کیلومتر نوار مرزی در مازندران / دریای خزر بدون مشکل امنیتی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی مازندران از برقراری امنیت کامل در ۴۷۸ کیلومتر نوار مرزی استان خبر داد.

سردار حسینی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از وجود ۴۷۸ کیلومتر نوار مرزی در استان خبر داد و گفت: عمده وظیفه مرزبانی استان مراقبت از این مرز‌ها و تامین امنیت شناور‌ها و کشتی‌های پهن پیکر در ۴ بنادر امیرآباد، نوشهر، فریدونکنار و پایانه نفتی نکا در پهنه مشترک آبی است.

او با بیان اینکه در دریای خزر هیچ مشکلی امنیتی وجود ندارد، افزود: نیروهای مرزبانی در کنار وظایف ذاتی خود در حفظ مرزهای آبی استان،  تامین امنیت گردشگران و همکاران با شیلات استان  برای مقابله با قاچاقچیان و صیادان غیر مجاز را هم به عهده دارند.

سردار حسینی گفت: امکانات و تجهیزات خوبی در حوزه هوشمند سازی پارسال در اختیار مرزبانی استان گذاشته شده  است که از این تجهیزات استفاده شد.

او افزود: امکانات خوبی امسال هم در هفته نیروی انتظامی با حضور فرمانده نیروی انتظامی و وزیر دفاع در اختیار مرزبانی جمهوری اسلامی قرار داده شد.

سردار حسینی گفت: تکنولوژی امروزه به سمتی رفته که بتوانیم از امکانات هوشمند مانند پایش مرز با استفاده از پهباد، کوآدکوبتر و امکانات دید در شب استفاده کنیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی مازندران افزود: کنترل شناور‌هایی که در دریای خزر تردد می‌کنند با امکاناتی که در اختیار داریم انجام می شود و تجهیزات دیگری هم در آینده در اختیار مرزبانی استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.