سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان ایرانشهر با حضور اعضای شورای تأمین به مناسبت هفته ناجا

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا مزار شهدای شهرستان ایرانشهر با حضور اعضای شورای تأمین و کارکنان انتظامی غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ"عباسعلی راز جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر از غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان قصرشیرین خبر داد و گفت: این مراسم معنوی با حضور اعضای شورای تأمین برگزار شد.

وی در این زمینه عنوان کرد: مهمترین تأثیری که فرهنگ ایثار و شهادت بر امنیت کشور دارد، تأثیر فرهنگی و قدرت نرم این روحیه است که اگر وصایای شهدا و شرح حال زندگی و رشادت‌های این عزیزان به زیبایی به نسل جوان منتقل شود، می‌تواند نسلی شجاع و ایثارگر تربیت کند که در هنگامه خطر به سوی جهاد بشتابند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: حماسه بزرگ هشت سال دفاع مقدس باید به عنوان میراثی گرانبها در ذهن ملت ایران باقی بماند و از آفت تحریف دور نگه داشته شود و تنها در این صورت است که نسل جنگ ندیده کشور می‌تواند از دستاورد‌های این حماسه مقدس بهره‌مند شود.

سرهنگ راز خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و غبارروبی و عطرفشانی مزار مطهر شهیدان از جمله اقدامات نیروی انتظامی در راستای زنده نگه داشتن رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان است که بصورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.