سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

اردو‌های راهیان نور متجلی و احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گفت: اردو‌های راهیان نور متجلی و احیاگر فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و روحیه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، به همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در قالب اردوی دو روزه راهیان نور به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند.

در حاشیه اعزام اردوی دانشجویی راهیان نور، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در نظام جمهوری اسلامی و ضرورت و اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور برای نسل‌های امروزی به ویژه جوانان و دانشجویان، گفت: اردو‌های راهیان نور متجلی و احیاگر فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و روحیه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و نظام است.

او با اشاره به حماسه رزمندگان در مناطق عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس افزود: مناطق عملیاتی استان به عنوان مقصد کاروان‌های راهیان نور دانشجویی، قدمگاه کسانی است که در دوران دفاع مقدس؛ ایثار و از خودگذشتگی و اخلاص و عبودیت را در مقطعی از تاریخ در عمل معنا کردند.

او با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس شهدا و رزمندگان در سنگر دفاع از کیان جمهوری اسلامی و پاسداری و صیانت از آرمان‌های نظام رسالت و تکلیف خود را ادا نمودند، بیان کرد: در این برهه از زمان، دانشجویان و جوانان ایران اسلامی نیز وظیفه و تکلیف آنان این است که در سنگر کسب علم و دانش، نهایت تلاش خود را برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در ابعاد مختلف به کار گیرند.

افسانه رئیسی‌فر مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در ادامه ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور، به تشریح مطالبی در خصوص برنامه‌های دانشگاه در خصوص برگزاری اردو‌های راهیان نور در سطح دانشگاه طی امسال پرداخت و گفت: ۳۲ نفر از دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه به اردوی ۲روزه بازدید از مناطق عملیاتی استان در دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

رئیسی‌فر بیان کرد: در این اردوی ۲روزه، شرکت کنندگان از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق شرهانی دهلران، قلاویزان مهران و بانروشان بخش صالح آباد بازدید خواهند کرد و برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقات مختلف، قرائت دعای کمیل و ندبه، روایتگری دفاع مقدس و غیره در این اردو توسط دانشجویان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.