سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۹ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:پارسال۹واحد تولیدی به علت برخی مشکلات تعطیل شده بودند که با ورود و پیگیری دستگاه قضایی به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان  با اشاره به اینکه حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی قوه قضاییه است، گفت: ۳۵ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل است که در گذشته فعال بودند و همچنین ۲۰۹ واحد تولیدی پروانه فعالیت گرفتند، اما به دلایلی شروع بکار و تولید نکردند و این موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال بررسی و پیگیری است.

او ادامه داد: پارسال  ۹ واحد تولیدی به علت مشکلات از جمله بدهی بانکی تعطیل شده بودند که با ورود و پیگیری دستگاه قضایی به چرخه تولید برگشتند و با این اقدام زمینه اشتغال ۱۱۵ نفر فراهم شد.

حجت الاسلام نیارکی باتأکید براینکه ورود و پیگیری دستگاه قضایی استان زنجان بر موضوع حمایت از تولید و رفع موانع تولید همواره منجر به حل مشکلات واحد‌های تولیدی بویژه صنایع ملی بوده است، ادامه داد: از جمله این صنایع ملی شرکت ایران ترانسفو زنجان بود که با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که با ورود قاطع قوه قضائیه این مشکل برطرف و زمینه برای توسعه شرکت و جذب ۷۰۰ نیروی جدید دیگر فراهم شد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان بااشاره به اینکه موضوع پسماند روی زنجان که یک تهدید برای مردم بویژه کشاورزان بود که در جریان سفر رییس پیشین قوه قضاییه به استان  زنجان موضوع مطرح و پیگیری شد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.