سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مسئولین آبادان باخانواده شهید عبد فرهانی

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آبادان با خانواده شهید ابراهیم عبد فرهانی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام والمسلمین علی صحنی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آبادان در دیدار با خانواده معظم شهید ابراهیم عبد فرهانی از شهدای انتظامی هشت سال دفاع گفت: شما خانواده‌های شهدا با خداوند معامله کردید و امانتی  را که خداوند به شما هدیه داده بود را به بهترین شکل تربیت کردید و در بهترین حالت فدای راه هدایت نمودید.

او در ادامه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌ها و از جان گذشتگی های ماموران نیروی انتظامی و همراهی خانواده های ارجمند آنان در مسیر امنیت جامعه قدر دانی کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آبادان به بیان برخی از خدمات و اقدامات موثر نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی و همچنین هنجارشکنان و سوداگران مرگ پرداخت و شهید والامقام عبد فرهانی از شهدای دفاع مقدس و شهید اخیر راه امنیت مهدی آزمون را نمونه ای از این جان گذشتگی و ایثار دانست.

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان ، فرید دریس از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان و جمعی از کارکنان انتظامی نیز در این دیدار حضور داشتند.

 گفتنی است شهید ابراهیم عبد فرهانی از شهدای ژاندارمری هشت سال دفاع مقدس بوده که در مهرماه سال ۱۳۵۹ در جریان درگیری با دشمن بعثی بر اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 در پایان لوح یادبود همراه با هدایا تقدیم خانواده شهید والامقام شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.