سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضع پرداخت فوق‌العاده‌های کارکنان قراردادی مدت‎‌موقت وزارت نفت ساماندهی شد

وضع پرداخت فوق‌العاده‌های کارکنان قراردادی مدت‌موقت وزارت نفت با ابلاغ اداره‌کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی و پیگیری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، ساماندهی شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شانا مهدی علی‌مددی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت تصریح کرد: در چارچوب برنامه ساماندهی وضع پرداخت فوق‌العاده‌های کارمندان قراردادی مدت‌موقت، در سال ۹۹ مصوبه شورای اداری و استخدامی صنعت نفت مبنی بر پرداخت بعضی از فوق‌العاده‌ها به نیرو‌های قراردادی مدت‌موقت تصویب شد که حسب شرایط همسان نوع برنامه کاری، شرح فعالیت، وظیفه محوله، محیط کار و خدمت، مواردی از آن‌ها در شماری از شرکت‌های اصلی اجرایی نشده بود.

وی گفت: با پیگیری‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، موضوع به صورت مکانیزه و سیستمی به مرحله اجرا رسید و اصلاحات اعمال شده از یکم شهریورماه سال ۱۳۹۹ قابل اجرا و پرداخت است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت یادآور شد: هم‌اکنون رمز‌های افتتاح شده جدید در سامانه حقوق و دستمزد کارکنان بارگذاری شده و مطابق ابلاغیه اداره‌کل تدوین و هماهنگی مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت، رمز‌های پیشین در سیستم غیرفعال شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.