سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ورود جدی دادستان‌های خراسان جنوبی به مشکلات بازار

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: دادستان‌های استان برای ساماندهی بازار به طور جدی ورود کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در دومین گردهمایی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: کمبود اقلام، افزایش قیمت و تفاوت قیمت اجناس مختلف در بازار از جمله مواردی است که همواره گلایه مندی مردم را در پی دارد؛ لذا باید دادستان‌های استان برای ساماندهی بازار تا جایی که بر عهده قوه قضائیه است به طور جدی ورود کنند.

او با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۸۰ هزار و ۳۵۹ پرونده در محاکم قضایی استان تشکیل شده است افزود: این میزان پرونده در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش دارد.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم واکسیناسیون همه افراد جامعه به‌ویژه کارکنان حوزه‌های قضایی استان، افرادی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند اجازه ورود به مجتمع‌های قضایی را ندارند و به مراجعه‌کنندگانی که واکسینه نشده باشند هم خدمات اداری ارائه نخواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بر رسیدگی به‌موقع و در اسرع وقت به پرنده‌ها و نظارت کامل بر واحد‌های زیرمجموعه تأکید کرد و گفت: مبارزه با فساد، حمایت از تولید و اشتغال و کارآفرینی از جمله برنامه‌های این دستگاه است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.