سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سَر دادن آوای همدلی با توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند دزفولی

مسئول دفتر نماینده دزفول گفت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، ۶ هزار بسته نوشت افزار فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شده است.

پورمُرشد، مسئول دفتر نماینده دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  از کمک ۳ میلیارد تومانی خیرین با همکاری دفتر نماینده دزفول به نیازمندان خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، دومین پویش کمک‌های آوای همدلی با همت دفتر نماینده و خیرین دزفول با هدف توزیع ۶ هزار بسته  نوشت افزار فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

او با بیان اینکه هزینه این ۶ هزار بسته نوشت افزار فرهنگی از طریق خیرین پرداخت شد خیرینی که با گذشت صد سال مشغول مدرسه سازی، بیمارستان سازی هستند، افزود: ارزش این اقلام مبلغ یک میلیارد تومان بوده است.

پورمُرشد با اشاره به اینکه این‌نوشت افزار‌ها از طریق کمیته امداد، آموزش پرورش بین افراد مستمند تقسیم خواهد شد، اظهار داشت: در کنار این اقلام آموزشی حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بسته‌های درمانی و فرهنگی به بیمارستان‌های شهرستان‌های اندیمشک، شوش، گتوند، ایلام، مسجد سلیمان ارسال خواهد شد که این اقلام  با همت خیرین و هماهنگی دفتر نماینده دزفول تهیه شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.