سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاکانی مطرح کرد؛

برنامه‌های شهرداری برای بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی

شهردار تهران جزئیات برنامه‌های شهرداری برای افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پایان مراسم آغاز مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهر تهران، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره اقدامات برای افزایش فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم ظرفیت بالاتری را در حمل و نقل عمومی داشته باشیم و طی قراردادی که با ایران‌خودرو داشتیم ۱۷۵ خریداری شد که ۱۰۰ دستگاه تا پایان مهرماه به ناوگان اضافه خواهد شد و ۷۵ دستگاه هم در ماه بعد تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد:۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز از طریق ارائه خدمت به رانندگان در خصوص تامین مخازن گاز مجددا به ارایه خدمت خواهند پرداخت. ۵۰۰ دستگاه اتوبوس نیز از طریق نوسازی و اورهال تا پایان سال آماده می‌شود که این اقدامات ظرفیت اتوبوسرانی را فوق العاده بالا می‌آورد و ما را آماده می‌کند تا با جان گرفتن شهر آماده خدمت به مردم عزیز شهرمان باشیم.

زاکانی گفت:علاوه بر این‌ها به دنبال این هستیم که ۱۰ هزار تاکسی تا پایان سال نوسازی کنیم که تا امروز ۳ هزار تاکسی نوسازی شده و انشاالله بتوانیم ۷ هزار خودرو دیگر را نوسازی کنیم. از طریق امکانات اورهال کردن قطار‌ها و قرارداد‌ها ۶۳۰ دستگاه واگن از طریق فاینانس و ۴۲۰ دستگاه از طریق داخل خریداری خواهد شد تا جهش بالاتری از خدمت داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
تا مسیر ویژه اتوبوسا رو دو طبقه نکنی یه میلیون اتوبوسم بیاری فایده نداره چون تو ترافیک گیر میکنن