سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان:

مراکز اختصاصی ورزش بانوان احداث شود

آیت الله علوی گرگانی گفت: وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان اقداماتی انجام دهد که ورزش وسیله توجه به خداوند باشد و برخی رفتار‌های احتمالی موجب سوء استفاده دشمنان نشود.

او در ادامه افزود: وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به خاطره‌ای از سفر حج خود گفت: ایران باید الگوی کشور‌های اسلامی در دنیا باشد و از این نظر بروز برخی صحنه‌ها و تصاویر مورد تایید نیست.

او تصریح کرد: از مهمترین توصیه‌های معارف دینی خدمت به مردم است به نحوی که خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، گفت: برخورد محبت آمیز با مردم سیره عملی اولیای الهی بوده است.

وزیر ورزش و جوانان هم در این دیدار نسبت به توسعه ورزش بانوان با حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی تاکید کرد و گفت: در دوره جدید بر ورزش بانوان با حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی توجه خواهد شد.

او  ادامه داد: وزارت ورزش در تلاش است تا نوجوانان را از سنین پایین با ورزش آشنا کند و این علاقه تا پایان عمر همراه آن‌ها باشد.

به گفته دکتر سجادی، ورزش همگانی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های درمانی در جوامع مختلف دارد و توسعه ورزش همگانی در کشور‌های پیشرفته به عنوان یک رویکرد مهم در دستور کار است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.