سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت وزش باد در قصرشیرین به ۴۳ کیلومتر بر ساعت رسید

با ورود سامانه ناپایدار جوی در ۲۴ ساعت گذشته به آسمان قصرشیرین سرعت وزش باد در این منطقه به ۱۲ متر بر ثانیه رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیرپرویز نجفی رییس اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: : با وجود وزش باد امروز دید افقی در شهرستان مشکلی ندارد و در حد استاندارد است، ولی روز گذشته شاهد کاهش دید افقی این منطقه به میزان پنج کیلومتر بودیم که پنج هزار متر از حد استاندارد یک هوای سالم (۱۰ هزار متر) کمتر بود.

او با بیان اینکه دمای فعلی هوای قصرشیرین ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت نسبی موجود در هوا ۱۷ درصد است، گفت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی موج ناپایداری از استان کرمانشاه در حال عبور است که تا اوایل هفته آینده بیشتر مناطق شمالی را با رگبار باران تحت تاثیر قرار داده و در برخی ساعات باعث غبار آلود شدن مناطق مرزی خواهد شد.

رییس اداره هواشناسی قصرشیرین اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون این شهرستان ۳۵ روز درگیر گرد و خاک بوده که روز‌های غبارآلود در فروردین هشت روز، اردیبهشت هشت روز، خرداد سه روز، تیر یک روز، مرداد چهار روز، شهریور هفت روز و مهر نیز چهار روز بوده است.

گفتنی است:قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق در چند سال اخیر برخی از روزها، درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی گرد و غبار بوده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.