سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت اقتصادی مرز بین‌المللی ریمدان نیازمند حمایت ویژه دولت است

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتیاری گفت: ظرفیت اقتصادی مرز بین‌المللی ریمدان شهرستان مرزی دشتیاری نیازمند توجه ویژه دولت است.

خالد ایزدپناه رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتیاری  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: سیستان وبلوچستان نقطه مهم و نبض حیاتی در بخش اقتصادی جنوب شرق کشور است هم مرز با دو کشور پاکستان و افغانستان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه ترانزیت کالا داشته باشد.

او افزود؛ مرز بین‌المللی ریمدان یکی از مرزهای مهم و استراتژیک در جنوب شرق کشور است که نه تنها دو بندر مهم گوادر در پاکستان و چابهار در ایران را از طریق مرز خشکی ریمدان به هم وصل می کند بلکه شهرستان مرزی دشتیاری تنها ۶۰۰ کیلومتر با تنها بندر بزرگ اقتصادی تجاری پاکستان بندر کراچی فاصله دارد و ظرفیت مهم برای ایجاد اشتغال مرزنشینان شهرستان مرزی دشتیاری خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتیاری در ادامه گفت: ظرفیت های بالقوه در شهرستان مرزی دشتیاری نیازمند توجه ویژه دولت است و انتظار میرود در دولت سیزدهم اقدامات جدی صورت گیرد تا مرزنشینان عزیز شهرستان دشتیاری از این ظرفیت بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.