سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۴ مدال دوچرخه‌سواری از سوی رکابزن همدانی

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان گفت: در مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش پیست، بهنام آرین چهار مدال رنگارنگ در مسابقات کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمدالله چاروسایی سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به کسب مدال در مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور، بیان کرد: مرحله نخست لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش پیست به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

او ادامه داد: در این بخش، بهنام آرین دوچرخه‌سوار همدانی حضوری قدرتمند داشت که موفق به کسب چند مدال رنگارنگ برای استان شد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در دوره از مسابقات که با حضور نفرات برتر دوچرخه‌سواری کشور همراه است، آرین موفق شد در رشته دور امتیازی مدال طلا و در رشته چهار کیلومتر انفرادی نیز مدال نقره را از آن خود کرد.

او گفت: این ورزشکار در این دوره از مسابقات در دو رشته اسکرچ و همچنین رشته چهار کیلومتر تیمی موفق به کسب مدال برنز شد تا برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

چاروسایی اظهار داشت: مرحله دوم این مسابقات در بخش جاده به میزبانی شهر رامسر از فردا آغاز خواهد شد که آرین به دنبال ثبت رکورد و دریافت حداکثری مدال در این بخش است.

او اضافه کرد: بهنام آرین یکی از ورزشکاران مستعد و ملی پوش همدانی است که به دلیل مشکلاتی در گذشته برای استان یزد به میدان می‎رفت که با پیگیری‎های مدیرکل ورزش همدان، از ابتدای فصل ورزشی جدید به نام استان خود یعنی همدان به میدان می‎رود.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.