سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مامور یگان حفاظت منابع طبیعی توسط قاچاقچیان چوب زخمی شد

یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان خانمیرزا، چهارشنبه شب در هنگام انجام ماموریت توسط قاچاقچیان چوب جنگلی زخمی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کشواد درویشی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خانمیرزا اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان چوب قصد قطع درخت و قاچاق آن را دارند، ماموران یگان حفاظت در منطقه مستقر شدند و در گشت‌های متعدد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و دو نفر در هنگام قطع و بارگیری درختان بلوط، مشاهده شد.

او افزود: این دو نفر قاچاقچی با مشاهده مامورن انتظامی و یگان منابع طبیعی خودرو را رها کرده و متواری شدند.


بیشتر بخوانید


درویشی اضافه کرد: این قاچاقچیان به درگیری با ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان و یگان امداد پرداختند که در این درگیری یکی از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مجروح شد.

او اظهار داشت: ماموران کلانتری و یگان حفاظت منابع طبیعی مقداری از چوب‌های قطع شده را به اداره شهرستان منتقل کردند و صورتجلسه‌ای توسط عوامل انتظامی تنظیم شد.

درویشی تصریح کرد: در این درگیری «حمید موسوی» مامور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی از ناحیه زانوی راست مجروح و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان لردگان منتقل و بستری شد.

او گفت: از ابتدای امسال تا کنون، دو نفر ازماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب مجروح شدند.

درویشی بیان کرد: سودآور بودن قاچاق چوب از مهمترین دلایل قاچاق این محصول جنگلی است و آنان هر کیلوگرم چوب جنگلی بلوط را کیلویی ۶۰ تا ۷۰ هزار ریال به فروش می‌رساند.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در رابطه با جنگل‌ها و مراتع را با استفاده از سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع و یا اطلاع به یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها گزارش دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.