سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات جرحی و فوتی در اردبیل/ فرهنگیاران و رانندگان نمونه تجلیل شدند

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل در همایشی با عنوان طلایه داران ترافیک استان و تجلیل از فرهنگیاران و رانندگان نمونه ناوگان اتوبوس و تاکسی گفت: با تلاش پلیس راهور و همکاری مردم تصادفات جرحی و فوتی در جاده‌های استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

او اظهارکرد: با فرهنگ‌سازی و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توان تصادفات جاده‌ای و درون‌شهری را کاهش داد و به حداقل رساند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به اینکه هر خانواده حداقل دارای یک دانش‌آموز است، می‌توان با ارائه آموزش به دانش‌آموزان، از ظرفیت آن‌ها در قالب همیار پلیس و راهوران محله استفاده کرد و تصادفات رانندگی را کاهش داد.

سردار حسینی ادامه داد: البته پلیس نیز برای کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک به زیرساخت‌های لازم نیاز داد که از جمله آن می‌توان به هوشمندسازی ترافیکی معابر اشاره کرد.

او با تقدیر از مدیریت عالی استان افزود: مسئولان استان دستورات لازم برای راه‌اندازی اتاق مانیتورینگ در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و گرمی را داده اند که امیدواریم این امر هرچه زودتر تحقق یابد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهارکرد: با راه‌اندازی اتاق مانیتورنیگ، مجهز شدن معابر به سیستم‌های هوشمند و چهاربانده شدن راه‌های ارتباطی تصادفات رانندگی در استان به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

همچنین در این مراسم از محسن میرزایی مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل و حافظ قشلاقی رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری اردبیل بعنوان فرهنگ یاران نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.