سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع درختان مرکبات غرب مازندران + فیلم

افرادی ناشناس مخفیانه وارد باغ‌های غرب مازندران می‌شوند و درختان مرکبات را قطع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  چند روزی است برخی افراد ناشناس با هدفی ناشناس مخفیانه وارد باغات مرکبات و کیوی غرب مازندران شده و درختان میوه را قطع می‌کنند، تصاویری از قطع این درختان در رامسر ثبت شده است که نشان می‌دهد همه درختان یک باغ مرکبات که محصول آن در حال رسیدن بود قطع شده اند.

برخی‌ها معتقدند شاید رد پای کینه‌های شخصی در این پرونده باشد و برخی‌ها هم می‌گویند با توجه به افزایش قیمت زمین در منطقه باید ردپای دلالان زمین را در این اقدام ناپسند جستجو کرد دلالان زمین که می‌خواهند با قطع درختان مرکبات زمینه را برای تخریب بافت کشاورزی و ساخت ویلا فراهم کنند.

نواییان رئیس جهاد کشاورزی رامسر  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه این اتفاق در شاه منصور محله رامسر رخ داده است و افرادی ناشناس درختان مرکبات یک باغ را قطع کرده اند، گفت: صاحب باغ در محاکم انتظامی و قضایی طرح شکایت کرده و پرونده در حال بررسی است.

او افزود: درختان مرکبات یک باغ دیگر نیز هفته گذشته در رامسر قطع شده بود.

رئیس جهاد کشاورزی رامسر قطع درختان جوان و مثمر که میوه‌های آن آماده برداشت است را جنایت نامید و گفت: زحمات ۲۰ ساله باغدار در اقدامی که هدفش مشخص نشده یک روزه به باد رفت.

او تغییر بافت کشاورزی منطقه برای شهرک سازی را احتمالی ضعیف برای این اقدام ناپسند دانست و گفت: زوایای مختلف این پرونده بعد از بررسی نهاد‌های انتظامی بیشتر روشن خواهد شد.


انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
عاملان این جنایت بایستی به اعدام محکوم شوند تا مایه عبرت دیگر جنایتکاران شوند.
احمد
۰۹:۵۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خدا ازشون نگذره، فکر کنید باغدار با فکر چیدن مرکبات میره باغش میبینه حاصل 20 سال زحمتش رو قطع کردن