سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم هندبال بانوان کات شاهرود برای آمادگی در لیگ برتر اردو زد

رییس هیات هندبال استان سمنان گفت: تیم هندبال بانوان کات شاهرود برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر اردوی سه هفته‌ای برپا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مریم رضاییان رییس هیات هندبال استان سمنان افزود: تیم هندبال بانوان کات شاهرود بهمن پارسال با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بانوان کشور توانست برای نخستین بار نماینده هندبال بانوان استان سمنان در لیگ برتر باشد.

او با بیان اینکه اردوی تدارکاتی این تیم تا آخر مهرماه ادامه دارد، ابراز داشت: لیگ برتر هندبال بانوان کشور با شرکت هشت تیم در یک گروه قرعه کشی و مسابقات آن به صورت متمرکز برگزار می‌شود و بعد از اتمام مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم ها، مسابقات حذفی برگزار خواهد شد.

رضاییان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر از سی ام مهر ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: با موافقت ستاد ملی کرونا، مسابقات به صورت متمرکز و در چند مرحله برگزار می‌شود.

رییس هیات هندبال استان سمنان با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان تیم ملی در مرحله عقد قرارداد با کات شاهرود هستند، افزود: خدیجه قانع سرمربی و صفیه قاسمپور کمک مربی تیم ملی هندبال بزرگسالان، سرمربی‌گری و مربی‌گری تیم کات شاهرود را بر عهده دارند.

او با بیان اینکه هزینه‌های میزبانی به نسبت اعزام تیم بسیار بالا است، تصریح کرد: مسابقات آسیایی هندبال نوجوانان در قزاقستان و مسابقات جهانی بزرگسالان در پیش رو است که این امر از برگزاری منظم لیگ برتر به صورت هفته‌ای جلوگیری می‌کند.

رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور از چهارم تا دهم بهمن سال گذشته با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هیات هندبال شهرستان شاهرود در سالن‌های فجر و حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.