سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پادکست ورزشی؛

از تساوی تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تا پنجاه و هشتمین هت‌ تریک رونالدو در دوران فوتبالش

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دیشب با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان با سه گل در صدر و مهدی طارمی نیز با ۲ گل در رده دوم برترین گلزنان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قاره آسیا قرار دارند.

تیم ملی فوتبال دانمارک در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با یک از سد اتریش بگذرد و با ۲۴ امتیاز به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند.

قاسم حدادی‌فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از این تیم خداحافظی کرد.

کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال موفق شد در مقابل لوکزامبورگ برای پنجاه و هشتمین بار در طول دوران فوتبالش هت تریک کند.

بر اساس اعلام فدراسیون کشتی آمریکا دیدار دوستانه تیم ملی این کشور و ایران بیست و سوم بهمن ماه در ایالات تگزاس برگزار می‌شود.

کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان پسر از ۲۲ تا ۳۱ مرداد سال آینده برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.