سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفت و گوی رو در روی رئیس کل دادگستری استان مرکزی با زندانیان خمین

حجت الاسلام موسوی در سفر به شهرستان خمین به زندان رفت و با زندانیان رودر رو گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سفر به شهرستان خمین ضمن حضور در زندان با زندانیان به صورت چهره به چهره گفت و گو کرد.

دیدار و گفتگو با کارکنان دادگستری خمین، حضور در ستاد نیروی انتظامی خمین و نشست با فرماندهی و کارکنان، و دیدار و تجلیل از خانواده شهیدان معماری و براتی از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام موسوی در شهرستان خمین بود.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان این دیدار‌ها در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: طی ۲ الی ۳ روز آینده ۴ تا ۵ زندانی جرائم مالی آزاد می‌شوند

حجت الاسلام موسوی افزود: از خیرین و مردم خمین تقاضا داریم به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله محکومان نفقه، مهریه و ... ستاد دیه و زندان شهرستان خمین را در این کار مساعدت کنند.

او اضافه کرد: وجود زندانی محکومیت مالی به دلیل ناتوانی در پرداخت ۳ میلیون تومان، زیبنده شهر امام و مردم شهید پرور خمین نیست و امیدواریم مردم و خیرین در این کمک‌های خوبی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این سفر، از سرگرد جواد زارعی مسئول بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان خمین به واسطه تعامل با دستگاه قضایی تجلیل کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.