سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار نظارت بر مراکز تأمین و توزیع کالا‌های اساسی استان گیلان

استاندار گیلان بر ضرورت تداوم و استمرار نظارت گشت‌های مشترک بر مراکز تأمین و توزیع کالا‌های اساسی این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز (چهارشنبه ۲۱ مهر ماه) در جلسه کارگروه تنظیم بازار لزوم استمرار برنامه‌ریزی منظم و منسجم برای تأمین مایحتاج اساسی خانوار‌های گیلانی یادآور شد و گفت: برای تأمین کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و ذخیره‌سازی کالا‌ها تا پایان امسال انجام شده است.

او تداوم نظارت گشت‌های مشترک بر مراکز مهم و اصلی تأمین و توزیع کالا‌های اساسی از جمله شرکت‌های بزرگ تولیدکننده و توزیع کننده در کنار خرده فروشان را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان اظهار داشت: با اقدامات ایجابی و تولید محتوا‌های مناسب باید به واسطه فرهنگ غنی گیلانیان، شاهد افزایش مشارکت تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و همراهی اصناف همچون مقاطع مختلف باشیم.

زارع با بیان اینکه از شبکه توزیع و حمل و نقل انتظار همکاری مضاعفی داریم، ادامه داد: تصمیمات این کارگروه بر مبنای خرد جمعی و حاصل هم‌اندیشی و بحث‌های کارشناسی در کمیته‌های مرتبط است.

در این جلسه گزارش آخرین اقدامات در خصوص ساماندهی بازار مرغ و نهاده‌های دامی توسط رئیسان سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت و نیز مدیرکل دامپزشکی گیلان ارائه شد.

همچنین گزارش رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان در خصوص آخرین وضعیت و تغییرات قیمت کالا‌های اساسی در بازار، گزارش مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از روند رسیدگی به پرونده تخلفات بنگاه‌های اقتصادی، گزارش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در خصوص تشکیل شرکت تعاونی کشتارگران بیان شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.