سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزامی شدن کارت تزریق واکسن کرونا برای فعالیت اصناف قزوین

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: اصناف و مشاغل برای ادامه فعالیت اقتصادی خود، همچنین دریافت صلاحیت فعالیت (جواز کسب) باید دارای کارت واکسن باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با اشاره به صدور کارت الکترونیکی واکسن کرونا برای عموم مردم، گفت: اصناف و مشاغل برای ادامه فعالیت اقتصادی خود، همچنین دریافت صلاحیت فعالیت (جواز کسب) باید دارای کارت واکسن باشند و این گروه حداقل باید یک نوبت واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی افزود: در بازرسی از اماکن عمومی همچنین مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در صورت ارایه نکردن کارت واکسن توسط صاحبان اصناف اخطار مهر و موم برابر مصوبات ستاد استانی مبازه با کرونا صادر خواهد شد و تا زمانی که کارت واکسن متصدیان و افراد شاغل در صنوف به مرکز بهداشت شهرستان قزوین ارایه نشود محل کسب مورد نظر در حالت مهر و موم باقی می‌ماند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از همه شهروندان خواست: برای واکسیناسیون به مراکز تعیین شده مراجعه کنند تا برای شکست دادن و ریشه کن کردن کرونا گام‌های بلندی در جامعه برداشته شود.

به گفته وی، کارت الکترونیکی واکسن کرونا از طریق سامانه salamat.gov.ir قابل دریافت است .

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نه به واکسن اجباری