سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری روزانه ٢٠ تن پسماند بیمارستانی و پزشکی در تبریز

 مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: روزانه ٢٠ تن پسماند بیمارستانی و پزشکی بی‌خطر شده به وسیله خودرو‌های ویژه از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تبریز جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: بیش از ٣٠ بیمارستان و کلینیک فعال در کلانشهر تبریز پسماند‌های بی‌خطرسازی شده خود را به خودرو‌های ویژه جمع آوری و حمل پسماند‌های شهرداری تبریز تحویل می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌های شهرداری تبریز گفت: این پسماند‌ها پس از انتقال به مرکز دفن مهندسی و بهداشتی شهرداری تبریز با انجام تمهیدات زیست محیطی و بهداشتی دفن می‌شوند.

اصغری با اشاره به اقدامات این سازمان برای توسعه فضای سبز در مرکز دفن پسماند شهرداری تبریز، ادامه داد: در این راستا ۱۰ هزار اصله درخت در کشت پاییزه در مجموعه فضای سبز مرکز دفن مهندسی و بهداشتی این سازمان کاشته می‌شود.

او یادآوری کرد: از زمان آغاز بهره برداری این مرکز تاکنون ۳۰ هزار اصله درخت در این مرکز کاشت شده است که با اضافه شدن درختان جدید، تعداد آن‌ها به ۴۰ هزار اصله می‌رسد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.