سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید سازمان بورس امشب مشخص می شود؟

جلسه شورای عالی بورس به صورت فوق العاده امشب ساعت ۲۰ در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس پیگیری‌ها از سازمان بورس و وزارت اقتصاد جلسه شورای عالی بورس امشب به صورت فوق العاده ساعت 20 در این وزارتخانه برگزار خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها دستور این جلسه انتخاب ۵ عضو هیئت مدیره سازمان بورس خواهد بود.

لازم به ذکر است پس از انتخاب این ۵ عضو طبق قانون این افراد طی جلسه‌ای از بین خود یک نفر را به عنوان رئیس جدید سازمان بورس انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
محاکمه ستاد شبه علمی کرونا
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رئیس جدید سازمان بورس امشب مشخص می شود؟

تو را خدا دزدی که جیبش پر شده را عوض نکنید و دزد گرسنه را جایگرینش نکنید
مسلم
۱۷:۰۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
این بورس با آمدن ها و رفتن ها درست بشو نیست
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دولت ریسی هم داره با اوارق قرضه تامین بودجه میکنه و بورس نابود میشه،دقیقا همون کارای روحانی میکنه
محمد
۱۵:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دهنوی خیانتک..... و دروغگ.... باید همان روز اول استقرار دولت جدید از بورس اخراج میشد نه اینکه آخرین زهرش را هم میزد تا اخراج میشد...بالاغیرتا" اگه قراره فقط یه نفر رو بیارین که هیچ راهکار و نوآوری نداشته باشه و از طرف دولت هم حمایت نشود!!!!همین الان هم بورس بی سر و صاحابه..فرقی نمیکنه که یه نفر بیاد و یکی بره
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
عجب شکری خوردیم اومدیم تو بورس
پولم از نصف هم کمتر شده
آهای مسولیین رسیدگی هم میکنید آیا؟؟؟
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مرگ بر بورس
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
لطفا بهش بگید که بورس فقط پتروشیمی ها و پالایشی ها نیستند من الآن بعد از رسیدن شاخص از 1100هزار به 1400هزار بیست درصد بیشتر پر ضرر هستم فقط حقوقی ها بلدند با شرکت های بزرگ کار کنند و سبدگردانی کنند
سهامدار زیان دیده
۱۳:۵۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنظرم من باید از ایده خوبی که در ستاد هماهنگی اقتصادی کشور برای تامین کسری بودجه 400 هزار میلیاردی پیشنهاد و اجرا شد بعنوان ایده برتر تقدیر کرد.بنظرم آقای محسن رضایی و تیم اقتصادی دولت رئیس برنامه بودجه وزیر اقتصاد رئیس بانک مرکزی رئیس بورس و دیگر مسئولین بخوبی توانستن با تامین مالی از بورس در یکماه اخیر بخشی از کسری بودجه دولت را تامین کنند.واقعا بیشتر وعده های بورسی نامزهای انتخابات عملی شد.حتی آقای قاضی زاده هاشمی از وقتی رئیس بنیاد شهید شدن سهام دی در حال پیشروی به کف قیمت 30 ساله خود است.تپکو با حمایت دولت جدید یک منفی تپل 65 درصدی در دو روز معاملاتی خورد.پالایش به حدود 35 درصد زیر قیمت عرضه اسمی و 75 درصد زیر قیمت ارزش واقعی پول مردم بردن.سقوط آزاد دارایکم و عرضه های اولیه هم بکنار.سقوط سیتا و وسپهر ثبهساز ثامید و ..... به زیر 20 تا 50 درصد زیر قیمت عرضه اولیه در دو ماه گذشته از افتخارات مدیران جدید در دولت جدید است.واقعا اونایی که از عملکرد اقتصادی دولت جدید دفاع میکنن از قیمت تخم مرغ مرغ لبنیات تره بار خبر دارند؟اصلا تو کشور ایران هستن یا تو یک کشور دیگر؟حقوق کارگری کارمندی بازاری کشاورزی دارند یا حقوق نجومی و وام رانتی گرفتن؟