سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعمتی: نگاهی به قرارداد الهلالی‌ها نمی‌کنیم/ پرسپولیس برند بزرگی است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان قبل از سفر به عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان بيان كرد: خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر می‌کنم این بار بتوانیم در فینال حاضر شویم.

او درباره شرایط تیمش بيان كرد: بازی سختی داريم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشت و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. ان شاالله بتوانیم آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و این بار قهرمانی را به دست بیاوریم.

نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گران قیمتی سود می‌برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد،  گفت: ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می‌ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی‌کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و ان شاالله می توانیم شکست شان دهیم.

بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت: ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم.

نعمتی درباره تقابل احتمالی در این بازی برابر الشهرانی گفت: ما چند بازی آنها را دیدیم و ان شالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم. این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علیاری
۱۳:۵۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
آخ آخ لنگیا کی تا حالا برند شدند آنهم از نوع بزرگش؟؟؟

برند لنگیا بابامسعود و نور چشمیش بودند که به تاریخ سپرده شدند .
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خنده دار !!!! برند پرسپولیس چنده!!! چند تا جام آسیا در ویترین دارید!!!! کجایی بابا مسعود !!! که چند جام کثیف تقدیم شماها کرده !!! که حالا دم از برند می زنید