سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منادی سفیدان:

طرح رتبه بندی معلمان مشکلات معیشتی فرهنگیان را کاملا حل می کند/ ۹۹ درصد نمایندگان به طرح رتبه بندی معلمان رای داده‌اند

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس زمان نهایی بررسی لایحه رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همسایگان منطقه در مرز‌های غربی ما تحرکاتی دارند که آب در آسیاب دشمن ریختن است. 

منادی سفیدان گفت: رتبه بندی معلمان یکی از افتخارات مجلس یازدهم است. ۹۹ درصد نمایندگان به این قانون رای داده اند و خواهش می‌کنم تا زودتر در دستور کار بررسی مجلس قرار بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: این قانون بسیار خوب و همه جانبه است و برای همیشه مشکل معیشت را برای معلمان حل خواهد کرد.  امیدوارم همگی در روز یک شنبه به آن رای دهند. همچنین ما برای حقوق اساتید دانشگاه‌ها کار بزرگی در بودجه ۱۴۰۰ کردیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام و روز به خیر
لطفا مسئولان بخوانند و یا از دست اندرکاران وب سایت وزین باشگاه خبرنگاران جوان خواهشمندیم این مطلب را پیگیری و به مسئولان ابلاغ بفرمایند
بنده و خیلی دیگر از همکاران از پرسنل وزارت بهداشت و درمان هستیم و بنده سابقه 15 ساله در کار اداری و دفتری یکی از دفاتر زیر مجموعه این وزارتخانه را دارم که قرارداد کارگری دارم و حقوق اینجانب ماهی 6میلیون تومان است و فقط کفاف 5 روز از ماه را میکند با این وضع اجاره خونه و مشکلات اقتصادی خواهشمند است طرح فوق العاده ویژه و طرح تغییر وضعیت این دسته از کارکنان که با جان و دل کار میکنند را لحاظ فرمایید... ممنون