سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن پاستور کووک به دانش آموزان بهبهانی‌ها از امروز

گروه سنی۱۲ تا ۱۷ سال برای دریافت واکسن پاستور کووک به پایگاه‌های تجمیعی علی ابن ابی طالب و دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بهبهان مراجعه کنند.

مسعود مکفا،سرپرست معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان با واکسن پاستور کووک خبر داد و گفت: از امروز چهارشنبه  ۲۱ مهر ۱۴۰۰ گروه‌های هدف ۱۲ تا ۱۷ سال برای دریافت این واکسن به پایگاه‌های تجمیعی مراجعه کنند.

او با بیان اینکه دانش آموزان عزیز برای تزریق واکسن پاستور کووک به پایگاه‌های تجمیعی علی ابن ابی طالب و دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان بهبهان مراجعه کنند، افزود: با توجه به تاثیر واکسیناسیون در کاهش شیوع ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، از اولیاء و دانش آموزان می‌خواهیم قبل از  شروع پیک بعدی ویروس، هر چه سریعتر نسبت به واکسینه نمودن فرزندان خود بر علیه این ویروس منحوس اقدام نمایند.

مکفا در پایان تصریح کرد: همکاری مردم و دانش آموزان در انجام واکسیناسیون، شهرستان را زودتر به وضعیت عادی می‌رساند.

پاستورکووک یک واکسن کووید-۱۹ است که با مشارکت موسسه فینلای کوبا (به اسپانیایی: Instituto Finlay de Vacunas) و انستیتو پاستور ایران ساخته شده  است. این واکسن شامل دو دُز و یک دز یادآور یا بوستر (Booster dose) است.

شهرستان بهبهان  با پوشش بیش از ۸۰ درصدی واکسیناسیون کرونا رتبه نخست تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.