سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال ۵۳ مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در کرمانشاه

با اتصال ۵۳ مدرسه روستایی دیگر به شبکه ملی اطلاعات در مهر ماه جاری، هم اکنون دو هزار و ۲۳ مدرسه روستایی در استان کرمانشاه به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس در استان کرمانشاه گفت: با ارتقاء سطح سرویس‌دهی اپراتور‌های تلفن همراه و توسعه و ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی استان در اکثر روستاها، روزانه شاهد افزایش اتصال مدارس روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات همراه با دریافت مودم و پهنای باند رایگان هستیم.

شهریار بهنیا افزود: در حال حاضر تمامی مدارس شهری و دو هزار و ۲۳ مدرسه روستایی استان به اینترنت پرسرعت رایگان متصل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ماهانه ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان به مدارس شهری و روستایی استان تخصیص داده شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی، اکثر مدارس با کمبود حجم اینترنت مواجه می‌شدند که با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حجم اینترنت رایگان مدارس به ۷۰ گیگابایت ارتقاء پیدا کرده است.

بهنیا اظهار داشت: اولویت تامین هزینه‌های اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری توسعه روستایی، مختص مدارس روستایی و محروم است
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.