سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، دستورالعمل بازگشت به تحصیل دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته های غیرپزشکی را ابلاغ کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان بازمانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده اند و یا انصراف داده اند، در صورت مراجعه از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱ تا ۱۴۰۱/۶/۳۱، با ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال‌های عدم مراجعه، بلامانع است.

این دستورالعمل شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آن‌ها باقی مانده، نمی‌شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می‌آید.


بیشتر بخوانید

بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها با اولویت بندی انجام می‌شود

تحول در کشور باید بر پایه علم و دانشگاه باشد/ هیچ بن بستی در پیشبرد اهدافمان نداریم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تو رو به خدا برگردید شهریه بدید که بودجه برای افزایش حقوق مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نداریم.