سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تراشه گوشی Moto G۵۱ ۵G آینده تغییر کرد

مشخصات گوشی هوشمند Moto G۵۱ ۵G از طریق Geekbench فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام ارنا، گوشی هوشمند Moto G۵۰ ۵G چند هفته قبل در اواخر آگوست عرضه شد و به نظر می‌رسد موتورولا اکنون در حال کار روی جانشین آن است که Moto G۵۱ ۵G نامیده می‌شود. این دستگاه آینده چند بنچمارک را امروز به خود دید و جایگاه خود را در پایگاه داده Geekbench به دست آورد.

فهرست مشخصات این گوشی به ما می‌گوید که موتورولا از تراشه MediaTek Dimensity ۷۰۰ که در G۵۰ استفاده کرده بود به تراشه Qualcomm SoC برای G۵۱ تغییر رویه داده و شایعات حاکی از آن است که این تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ خواهد بود. همچنین این گوشی همچنان با ۴ گیگابایت رم ارائه خواهد شد.

گوشی هوشمند Moto G۵۱ ۵G اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند، پیش بینی می‌شود که یک گوشی سطح متوسط با اندروید ۱۲ در سال ۲۰۲۱ معرفی شود. این‌ها همه جزئیاتی است که فهرست بنچمارک در مورد Moto G۵۱ ۵G به ما می‌دهد، بنابراین ما نمی‌دانیم که تغییرات دیگری در مقایسه با نسخه قبلی آن وجود دارد یا خیر.

همه ما می‌دانیم که چرخه‌های توسعه تلفن همراه طولانی است، اما با این وجود به نظر می‌رسد این نشت یا کمی زودرس است، یا موتورولا نمی‌خواهد زمان زیادی به G۵۰ بدهد تا در بازار نامی برای خود دست و پا کند. اما آیا این می‌تواند به بحران تراشه فعلی (و در حال حاضر به ظاهر پایان ناپذیر) مرتبط باشد؟ به هر حال امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری در مورد G۵۱ بدست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.