سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت درگذشت پیشکسوت رسانه و دفاع مقدس استان مرکزی

نهاد‌ها و گروه‌های مختلف با صدور پیام در گذشت مرحوم ابوالفضل فخرالاسلام را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در پی درگذشت ابوالفضل فخرالاسلام پیشکسوت عرصه مطبوعات و دفاع مقدس و فعال انقلابی و سیاسی بر اثر سانحه رانندگی در محور فراهان نهاد‌ها و گروه‌های مختلف با صدور پیام تسلیت در گذشت این مرحوم   را تسلیت گفتند.

متن پیام سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت چهره انقلابی و پرتلاش عرصه‌های فرهنگ و رسانه استان مرکزی مرحوم دکتر ابوالفضل فخرالاسلام موجب تاسف و تاثر گردید.

ضمن عرض تسلیت فقدان نابهنگام این مدیر جهادی، خستگی‌ناپذیر و متعهد جبهه فرهنگی انقلاب به خانواده گرانقدر و جامعه رسانه‌ای استان، برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

سازمان بسیج رسانه استان مرکزی

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

دکتر ابوالفضل فخرالاسلام، جانباز سرافراز و فعال سیاسی، رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی ساعاتی پیش براثر سانحه رانندگی آسمانی شد

پیام تسلیت فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به شرح زیر است:

خبر درگذشت رزمنده دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم بسیجی دکتر حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» که حیات با برکتشان مملو از مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در دفاع از ارزش‌های انقلابی توام با روحیه جهادی و انقلابی است، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

حاج «ابوالفضل فخرالاسلام» با حضور تاثیرگذارش در عرصه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های اسلامی منشا خدمات ماندگار و تاثیرگذاری بود و در صحنه‌های جهاد تبیین حضوری عاشقانه و دلیرانه داشت.

اینجانب این ضایعه اندوه بار را به خانواده محترم و عموم همرزمان و علاقمندان آن استاد با اخلاق و ولایی تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن فقید سعید، رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی
فرمانده سپاه روح الله


متن پیام تسلیت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شهدای استان مرکزی به شرح زیر است:

رزمنده دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم بسیجی دکتر «ابوالفضل فخرالاسلام» در اثر سانحه تصادف آسمانی شد.

عروج ملکوتی پیشکسوت دفاع مقدس، استاد انقلابی و معلم با اخلاق دکتر «ابوالفضل فخرالاسلام» موجب تاثر و تالم خاطر عمومی مردم استان مرکزی گردید.

دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی این ضایعه بزرگ و فقدان این معلم جهادی و بسیجی را محضر خانواده محترم، عموم مردم استان مرکزی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده مکرم، عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گرانقدر و همرزمان و علاقه‌مندان وی؛ صبر، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می‌کند.

کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد رضا
۱۰:۳۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خدا رحمتشون کنه