سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۲۹ شهرک صنعتی و ۲۱ ناحیه صنعتی دارای مجوز هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی  خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در نیشابور گفت: در خراسان رضوی ۵۰ مورد شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم یعنی مصوبات قانونی را برای ایجاد ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی داریم که شامل ۲۹ شهرک صنعتی و ۲۱ ناحیه صنعتی می‌شود.

او افزود: در حال حاضر از این تعداد ۲۶ شهرک و ۱۴ ناحیه فعال می‌باشد؛ واگذاری زمین برای ایجاد صنایع در حال انجام است که از این میان مراحل تملک ۱۸ ناحیه صنعتی انجام شده و در حال راه اندازی می‌باشیم که ۲ مورد آن در نیشابور است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در بعضی از شهرک‌های صنعتی تقاضای توسعه داریم که در حال پیگیری و رایزنی با حوزه منابع طبیعی در این زمینه هستیم.

بهرامی زاده بیان کرد: ۸۵ کارگاه تولیدی با مساحت ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ مترمربع ایجاد و واگذار شده است،  پیش بینی ما این است که ۸۵ کارگاه تا پایان سال به بهربرداری برسد و واگذاری ۵۱۱ کارگاه تولیدی دیگر که حدود ۴۲ الی ۴۳ کارگاه آن مربوط به شهرک صنعتی خیام است که در مراحل اخذ مجوز‌های محیط زیست می‌باشد.

او تصریح کرد: در بحث واحد‌های صنعتی راکد استان در یک طرح با همکاری بسیج مهندسان سپاه امام رضا (ع) واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال را شناسایی و مسئله هرکدام از این واحد‌ها مشخص شده است و به سمت و سوی حل کردن مسئله آن در جلسات تخصصی در استان رفته ایم که در سال گذشته ۱۰۵ واحد راکد به چرخه تولید بازگشتند امسال هم پایش از سه هفته قبل در استان شروع شده؛ که ۳۰۲ واحد در سطح شهرک‌های صنعتی و ۵۲۳ واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی شناسایی شده که بعد از آسیب شناسی و تشکیل جلسات برای بازگشت آن‌ها به چرخه تولید اقدام خواهیم کرد.

در حاشیه این مراسم خبرنگاران مشهد از شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های نیشابور و زبرخان بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام//ر. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.