سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ نقطه حادثه خیز در مهاباد ایمن سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: ۷ نقطه حادثه خیز محور‌های مهاباد به سردشت و مهاباد به ارومیه ایمن سازی شده است.

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال ۷ نقطه حادثه خیر در محور مهاباد به سردشت و مهاباد به ارومیه با استفاده از ایجاد گاردریل و استقرار نیوجرسی‌های مفصلی ایمن سازی شده است.

خادمی افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش پاک سازی پل‌های واقع در محور‌های مواصلاتی جهت جلوگیری از مسدود شدن راه‌های ارتباطی در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: ترمیم و چاله پرکنی مسیر مهاباد بوکان و محور جاده برهان نیز هم اکنون در حال انجام بوده و تجهیزات و ماشین آلات سنگین برای ارائه خدمات در فصل زمستان در حال تعمیر و آباده باش است.

محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

سردشت به لحاظ نداشتن جاده‌های استاندارد هر ساله شاهد ده‌ها کشته و زخمی به علت تصادفات و واژگونی‌ها در محور‌های منتهی به سردشت از بانه، مهاباد و پیرانشهر است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.