سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی از مدافعان سلامت در مهاباد

خیران و اعضای شورای شهر مهاباد از مدافعان سلامت بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: خیران، اعضای شورای شهر و خانواده قادر شمس از مدافعان سلامت این شهرستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرده که سبب افزایش روحیه و انگیزه خدمتی پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد شد.

وی ضمن قدردانی از پزشکان، کادر درمان و پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد، افزود: پزشکان و کادر درمان با تلاش شبانه روزی و انجام وظیفه مخلصانه در حال درمان و مراقبت از خیل بیماران بستری در بیمارستان هستند که لازم است از خدمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

قادر شمسی اگر چه پدر خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد، ولی از جان گذشتگی‌های کادر درمان را فراموش نکرد و در پی قدردانی از کادر درمان بیمارستان با حضور خیران و شورای شهر برآمد و گفت: پدر و مادر بنده مدت یک هفته بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد بستری بودند لحظه به لحظه کادر پزشکی، پرستاری و پرسنل بیمارستان در طول این مدت خالصانه از تمامی بیماران مراقبت و پرستاری می‌کردند و از همه این عزیزان قدردانی می‌نمایم.

وی افزود: بنده قربانی شایعات فضای مجازی شدم و چه بسا اگر قبل از ابتلای پدرم به موقع هر دو دز واکسن را تزریق کرده بودم الان شاهد از دست رفتن عزیز خود نبودم.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.