سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

یزدانی قهرمان جهان، کارآفرین برتر صندوق کارآفرینی امید است

نورالله‌زاده گفت: حسن یزدانی علاوه بر یک پهلوان و قهرمان جهان، کارآفرینی نمونه است که با احداث یکی از بهترین کمپ‌های ورزشی، قدمی مثبت برای ورزش کشور برداشته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز، جهان‌پهلوان حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان در صندوق کارآفرینی امید حضور یافت و با مدیرعامل و معاونان و کارکنان صندوق دیدار کرد.

در این دیدار، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید  گفت: افتخارآفرینی هر ایرانی برای همۀ ملت شادی‌آفرین است و باعث خوش‌حالی جامعه می‌شود و حس غرور ملی را در پی دارد.

نورالله‌زاده با اشاره به کارآفرینی یزدانی گفت: قهرمان حسن یزدانی علاوه بر یک پهلوان و قهرمان جهان، کارآفرینی نمونه است که با احداث یکی از بهترین کمپ‌های ورزشی، قدمی مثبت برای ورزش کشور برداشته است. صندوق کارآفرینی امید همیشه در کنار قهرمانان کشور خواهد بود و این می‌تواند مدلی باشد که ما در تمام استان‌های کشور و باتوجه‌به شناسایی نیازمندی‌های منطقه آن را اجرا کنیم.

در ادامۀ این مراسم، یزدانی، ضمن تشکر از تمام ملت ایران گفت: خوش‌حالم که توانستم با این مدال قلب ملت بزرگ ایران را شاد کنم. امیدوارم در کنار حمایت صندوق بتوانم هرچه سریع‌تر کمپ ورزشی درحال‌احداث را به پایان برسانم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.