سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

دهە فجر امسال جابجایی کالا و مسافر با قطار از سنندج آغاز می شود

استاندار کردستان گفت: امیدواریم کار‌های باقیمانده مسیر راه آهن در زودترین زمان به اتمام برسد و در دهه فجر امسال شاهد جابجایی کالا و مسافر از راه آهن سنندج به دیگر نقاط کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،بهمن مرادنیا استاندار کردستان در مراسم اتمام عملیات ریل گذاری راه آهن همدان به سنندج که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی راه آهن کردستان از سال ٨۴ آغاز شده بود و با تلاش گسترده و فراوان اکنون به نقطه پایان رسیده است.

مرادنیا با بیان اینکه در دو سال گذشته با حضور دکتر نوبخت رئیس برنامه و بودجه سابق و مسئولان مرتبط وزارت راه و شهرسازی عملا کار بصورت جدی آغاز شد، افزود: قرار گذاشتیم که این پروژه طی مدت زمان دو سال با تخصیص اعتبارات مورد نیاز به بهره برداری برسد.

او اضافه کرد: خوشبختانه با جدیت و تلاش موجود وتخصیص یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه سرعت بسیار مناسب گرفت وطی شش ماه ٨۰ کیلومتر ریل گذاری صورت گرفت.

استانار کردستان ضمن قدردانی از سازمان برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و شرکت توسعه ساخت و مدیران راه آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در سطح استان هماهنگی و همکاری گسترده‌ای بین دستگاه‌های اجرایی، قوه قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وجود داشت که حاصل آن اتمام ریل گذاری مسیر همدان به سنندج بود.

مرادنیا اضافه کرد: رسانه‌ها و صداو سیما نیز در این پروژه نقش مهمی داشتند و برای مردم امید آفرینی کردند.

او ابراز امیدواری کرد: کار‌های باقیمانده و جزیی مسیر راه آن در زودترین زمان به اتمام برسد و در دهه فجر امسال شاهد جابجایی کالا و مسافر از راه آهن سنندج به دیگر نقاط کشور باشیم.

مرادنیا به‌وجود سه پروژه مهم و زیرساختی برای توسعه کردستان نیز اشاره کرد و گفت: جاده سنندج به مریوان، راه آهن و کریدور شمال به جنوب از طرح‌های حیاتی استان هستند که بخشی از آن‌ها به اتمام رسیده و انتظار داریم باقیمانده کار نیز با سرعت به اتمام برسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.