سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

اطلاع‌رسانی درباره ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اردبیل ادامه یابد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: بمنظور پیشگیری از ورود به پیک ششم، تداوم اطلاع‌رسانی درباره اهمیت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: با این که تا کنون، درصد بالایی از جمعیت استان واکسینه شده‌اند باز هم باید با اطلاع رسانی درباره رعایت نکات بهداشتی، احتمال ورود به پیک ششم را کاهش دهیم.

او بیان کرد: با تلاش دستگاه‌های مربوط، از جمله دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیمای مرکز اردبیل و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، استان اردبیل جزو استان‌هایی است که توانست در مدت زمان کم‌تری، موج اخیر را کنترل کند.

معاون استاندار اردبیل بر تشکیل منظم جلسات کمیته‌های شورای اطلاع‌رسانی استان تاکید کرد و افزود: این شورا باید تلاش کند با کمک کمیته‌ها عملکرد‌های واقعی و امیدوارکننده را در اختیار مردم قرار دهد.

ندایی در بخش دیگری از سخنان خود، اهمیت مدیریت شبکه‌های اجتماعی و مجازی را یادآور شد و گفت: این شبکه‌ها به لحاظ داشتن کاربران زیاد، بعد از صدا و سیما تاثیرگذاری و نقش مهمی در اطلاع‌رسانی دارند.

عبدالله بحرالعلومی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه از برگزاری برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی با حضور چهره‌های برجسته فرهنگ و هنر استان در ایام کرونا خبر داد.

او افزود: حدود سه هزار عنوان گزارش، یادداشت و مقاله از سوی رسانه‌های مکتوب و مجازی استان با موضوع کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تولید و منتشر شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.