سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبانه روز گذشته؛

کاهش آمار مرگ کرونایی به یک مورد در استان همدان رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۱ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و یک مورد فوتی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۹۱۵ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند و همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۰ هزار و ۹۳۰ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان یک مورد فوتی ثبت شده است،بیان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۳۸ نفر رسیده است.

طاهری در باره آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، تاکید کرد : تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۰۱ نفر، بهار یک هزار و ۴۵۲ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۶۵ نفر، رزن یک هزار و ۱۴۳ نفر، درگزین ۳۸۳ نفر، فامنین ۳۹۰ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۳۳ نفر بوده است.

او افزود:تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۳۳ نفر، نهاوند سه هزار و ۷۹۳ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۳۰۱ نفر به کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.