سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پیک کتاب در کاشان

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان گفت: با توجه به شیوع کووید ۱۹ و ارائه خدمات مناسب به اعضای کتابخانه‌های عمومی در شرایط کرونایی، هم‌زمان با هفته کودک طرح پیک کتاب در کاشان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زینب سادات واسعی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان گفت: طرح پیک کتاب به صورت رایگان با هدف تسهیل دسترسی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌ها به منابع مکتوب در کتابخانه عمومی سیدابوالرضا راوندی اجرا می‌شود.

وی افزود: شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجب کاهش ارائه خدمت حضوری به مخاطبان کودک و نوجوان شد و بیشترین فعالیت کتاب‌خوانی و برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی انجام شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کاشان، تصریح کرد: اجرای طرح پیک کتاب در روز‌های شیوع کرونا می‌تواند ضمن کمک به حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، فرصتی را فراهم کند که آن‌ها از فضای کتاب و کتاب‌خوانی دور نمانند.

واسعی گفت: مرحله نخست این طرح از کتابخانه عمومی سید ابوالرضا راوندی آغاز می‌شود که بر اساس تفاهم‌نامه، شهرداری منطقه یک کاشان، مسئولیت تحویل کتاب و سایر منابع مکتوب در منزل اعضا را بر عهده گرفته است.

وی افزود: اعضای کتابخانه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت samanpl.ir کتاب‌های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس با شماره تلفن کتابخانه ۵۵۴۴۷۷۴۸ تماس گرفته و کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند که سه‌شنبه هر هفته کتاب از طریق پیک برای آن‌ها ارسال می‌شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.