سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون صنایع کوچک استان ایلام مطرح کرد؛

پایش ۱۷ واحد صنعتی استان ایلام/ شهرک صنعتی زمینی برای واگذاری به متقاضیان ندارد

کاظمی گفت: در حال حاضر میتوانیم بگوییم شهرک صنعتی ایلام تمام شده است؛ زیرا این شهرک از بدو تاسیس به میزان ۸۴ هکتار زمین صنعتی در اختیار داشته است که اکنون این زمین‌ها را به متقاضیان واگذار کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،بدران کاظمی معاون صنایع کوچک استان ایلام گفت: احداث این شهرک صنعتی در تاریخ ۱۳۶۹/۱۰/۱۷ توسط هیات وزیران تصویب و در سال ۱۳۷۰ عملی شد؛ این شهرک از ابتدای فعالیت در تمام زمینه‌های شیمیایی، سلولزی، غذایی و… فعالیت داشته است.

او افزود: یکی از برنامه و شاخص‌های عملکردی هرساله ما پایش واحد‌های صنعتی و همچنین راه اندازی مجدد این واحد‌ها بوده است؛ در سال گذشته راه اندازی ۱۷ واحد صنعتی را پایش کردیم و برای امسال پایش بیش از ۲۰ واحد صنعتی را در برنامه خود داریم که از یک ماه گذشته پایش خود را شروع کرده‌ایم.

معاون صنایع کوچک استان ایلام بیان کرد: در سال‌های گذشته واحد‌های صنعتی کمتری در برنامه پایش ما قرار داشت، اما سال‌های بعد تعداد آن‌ها بیشتر شد و اگر بخواهیم به صورت میانگین در نظر بگیرم، سالانه ۱۰ واحد صنعتی را پایش کرده‌ایم.

کاظمی اضافه کرد: در حال حاضر میتوانیم بگوییم شهرک صنعتی ایلام تمام شده است؛ زیرا این شهرک از بدو تاسیس به میزان ۸۴ هکتار زمین صنعتی در اختیار داشته است که اکنون این زمین‌ها را به متقاضیان واگذار کرده است و در حال حاضر زمینی برای واگذاری به متقاضیان جدید ندارد و این یکی از مشکلات ماست.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.