سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان اورژانس کشور:

ورود آمبولانس‌های جدید تولید داخل به ناوگان اورژانس کشور در سال جدید

میعادفر از ورود آمبولانس‌های جدید تولید داخل به ناوگان اورژانس کشور تا سال جدید و امداد نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر میعادفر، رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: بالغ بر ۶ هزار دستگاه آمبولانس طی این سال‌ها از کشورهای مختلف خریداری شده که بخش اعظم آن‌ها با تلاش همکاران ایران خوردرو دیزل انجام داده شده است.

او افزود: امروزه جوانان پرتلاش ایرانی نشان داده اند که ما می‌توانیم، اما باید دقت و تلاش خود را در افزایش و کیفیت تولیدات بیشتر کنیم. کیفیت، مهمترین اصل در بحث اورژانس است زیرا در حوادث و نجات جان یک هموطن حرف از دقیقه‌ها نیست، بلکه ثانیه‌ها برای ما مهم تر است.

میعادفر ادامه داد: ما همیشه از تولید داخل حمایت کرده ایم، هر چه ما بتوانیم در بحث تولیدات داخل کیفیت کار را بالا ببریم، می‌توانیم خدمات رسانی بیشتری به هموطنان داشته باشیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: فعلا بخش اولیه ساخت آمبولانس های داخل در کشور انجام شده و بخش دیگر باید توسط همکاران آمبولانس ساز تکمیل شود تا آمبولانس ها وارد چرخه ناوگان عمومی شوند. برای مثال قرارداد هزار دستگاه آمبولانس حدود ۳ سال است که با مشکلات ارزی و فنی رو به رو شده است،همین موضوع باعث شده ورود آمبولانس‌‌ها به کشور با مشکلاتی مواجه  شوند

او یادآوری کرد: خوشبختانه تا به امروز ۶۰ تا ۶۵ درصد از تولیدات در داخل انجام شده است. امیدواریم بتوانیم در امداد نوروزی امسال از این آمبولانس‌ها بهره‌مند شویم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
آمبولانس مثل ماشین پلیس و ماشین آتش نشانی باید با کیفیت ترین و قابل اطمینان ترین ماشین باشه و هرگز وسط کار خراب نشه چون با جون مریض سر و کار داره