سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان :

۱۲ هزار دُز واکسن کرونا در هلیلان تزریق شد

کریمی گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون ۱۲ هزار دُز واکسن کرونا نوبت اول و دوم تا ۱۸ مهرماه سال جاری در شهرستان هلیلان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، فاطمه کریمی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان گفت: از مجموع واکسن تزریق شده نوبت اول و دوم، هشت هزار و ۳۰۰ دُز مربوط به نوبت نخست و سه هزار ۷۰۰ دُز مربوط به نوبت دوم است.

او در خصوص تعداد واکسن تزریق شده به دانش آموزان در این شهرستان نیز افزود: ۵۶۷ دانش آموز در این شهرستان دُز اول واکسن را تزریق کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان ادامه داد: برای تسریع در میزان تزریق واکسن کرونا در شهرستان اطلاع رسانی از طریق کانال‌ها و فضای مجازی، کانال‌های آموزشی و آموزش حضوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی یادآور شد: روزانه بیش از ۲۴۰ واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می‌شود و تاکنون ۵۶ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان واکسینه شدند.

او تاکید کرد: هم اکنون برای جلوگیری از افزایش شیوع کرونا روزانه انجام تست پی سی آر و رپید در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان است و از اطرافیان افراد مشکوک نیز تست گرفته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان اضافه کرد: همچنین تیم سیار این شهرستان برای واکسیناسیون مناطق دوردست و صعب‌العبور عشایری با حضور پزشک، کارشناسان بهداشتی، آمبولانس و کارشناسان فوریت پزشکی در حال انجام است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.