سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خواست سازمان حفاظت محیط زیست از ناجا برای ورود به بحث شکار

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم در بحث شکار، به ما کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه همایش و رزمایش پلیس یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: نیرو‌های انتظامی در بحث حق تلاش کرده، امنیت را در مسئله عام تلقی می‌کند و تنوع رنگ لباس نیروی انتظامی حکایت از تنوع امنیت در کشور دارد.

وی افزود: آنچه که در بحث محیط زیست درجهان مطرح می‌شود، بحث امنیت حیاتی است، نیروی مقتدر انتظامی در جهت پاسداشت این امنیت با قدرت وارد میدان شده است.

سلاجقه با بیان اینکه با پیشگیری از وقوع جرایم خسارات به حداقل می‌رسند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با همه روحیه مردمی در کنار دولت مردمی و انقلابی برای حفظ کیان کشور در تلاش هستند؛ بحث پدافند غیر عامل، موضوع دخالت‌های سیاستمداران در مقوله محیط زیست یک موضوع بسیار مهم است، لذا حضور یگان‌های حفاظت قدرت تصمیم گیری مدیران و اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را افزایش داده و در ادامه یک ایمنی و امنیت را در قوه مجریه ایجاد کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم در بحث شکار، اجرای احکام، ورود و خروج پرندگان، استفاده از نیروی‌های پهبادی، آموزش و توانمندسازی یگان‌ها، بحث حقوق محیط بانان، تجهیزات حفاظتی و ... به ما کمک کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.