سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در صحن علنی شورا مطرح کرد؛

آغاز به کار ایستگاه متروی جدید در۲۰‌روز آینده/ امیدواریم تلاش‌های شهردار جدید به نتیجه مطلوبی برسد

رییس شورای شهر تهران گفت: شهر تهران با توجه به مشکلاتی که دارد اگر بخواهد با این رویه جلو رود، قابل قبول نیست و امیدواریم تلاش‌های شهردار جدید و معاونان آن به نتیجه مطلوبی برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران جلسه علنی شورا که امروز صبح برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی بزرگ قهرمانی کشتی فرنگی را در مسابقات جام جهانی را تبریک می‌گویم و امیداریم این پیروزی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: این پیروزی‌ها و قهرمانی‌ها در زمانی که شاید کسی انتظارش را نداشت، رقم زدند و برای همه آن‌ها آرزوی سلامتی، موفقیت و پیروزی داریم، دیروز یکی از ایستگاه‌های مترو آغاز به کار کرد که ما برای چنین اتفاقی بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم۲۰ روز دیگر ایستگاه دیگری هم اضافه خواهد شد.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد:امیدواریم در این دوره بتوانیم موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را به شکل خوبی دنبال کنیم، اما به عقیده ما این‌ها کافی نیست، شهر تهران با توجه به مشکلاتی که دارد اگر بخواهد با این رویه جلو رود، قابل قبول نیست و امیدواریم تلاش‌های شهردار جدید و معاونان آن به نتیجه مطلوبی برسد.

چمران تاکید کرد: باید تلاش کنیم که اجرای فاضلاب در تهران هر چه سریعتر محقق شود، به ویژه دو منطقه‌ای که برای آنجا برنامه ریزی نشده نیز این مشکل مرتفع شود.

وی گفت: برای تامین آب تهران به ویژه انتقال آب سد ماملو به تهران تلاش بسیاری صورت گرفته و با همکاری شورا و شهرداری خوشبختانه رینگ تامین آب که این مهم را متعادل می‌کند در شرف اتمام است که با این اقدام می‌توانیم از منظر آبی در شرایط خوبی باشیم.

رییس شورای شهر تهران بیان کرد: دیروز علاوه بر افتتاح مترو، ما گرامی داشت هفته نیروی انتظامی را در برنامه داشتیم و عده‌ای از اعضای شورا با حضور در مقر‌های نیرو انتظامی این هفته را پاس داشتند که خوشبختانه حضور اعضای شورا در آنجا مناسب و خوب بود جلسه امروز ما با نمایندگان مجلس ساعت ۴:۳۰ در مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر ، چمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
اقای دکتر چمران - چرا برای منطقه مشیریه(منطقه15) تهران که دارای : جمعیت زیاد و از : اقشار ضعیعف جامعه هستند ( ایستگاه مترو ) نمی زنید؟