سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ هزار دانش آموز جنوب غربی واکسینه شدند

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در روند واکسیناسیون دانش آموزان تاکنون ۹ هزار دانش آموز جنوب غربی واکسینه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ساسان قربانی ، معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۵۳هزار دانش آموز ۱۲تا۱۸ سال در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان باید علیه کرونا واکسینه شوند که تا کنون فقط ۹هزار دانش آموز دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

او افزود: ۲۰درصد از دانش آموزان آبادانی، ۱۵درصد دانش آموزان خرمشهری و پنج درصد دانش آموزانی شادگانی از ابتدای آغاز طرح واکسناسیون دانش آموزان اقدام به دریافت واکسن کردند که این آمار فاصله زیادی با انتظار دانشگاه علوم پزشکی آبادان دارد.

پیش بینی می‌شد پس از پنج روز از آغاز طرح واکسیناسیون دانش آموزان بیش از ۵۰درصد از آنها برای دریافت واکسن اقدام کنند اما تنها ۲۰درصد از این طرح استقبال کردند.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: سیاست وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، بازگشایی تمام مدارس و حضور فیزیکی دانش آموزان در مدرسه است که این سیاست با واکسینه شدن دانش آموزان محقق خواهد شد.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.