سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری خرمشهر:

رفع مشکل آب روستاهای غرب کارون خرمشهر از طریق طرح غدیر/ شهردار مینوشهر انتخاب شده است

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر از احداث ۱۸ کیلومتر خط آبرسانی برای تامین آب شرب روستاهای غرب کارون از طرح غدیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نادر عمیدزاده سرپرست فرمانداری خرمشهر به مشکلات آبرسانی به روستاهای غرب کارون اشاره کرد و گفت: با رایزنی های انجام شده به زودی عملیات احداث یک خط آبرسانی به طول ۱۸ کیلومتر از خط غدیر و تاسیسات شهید منصوری کفیشه به تاسیسات شهدای غرب کارون آغاز می‌شود.

او همچنین از تعمیر تاسیسات آبرسانی شهدای غرب کارون خبر داد و افزود: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است و به زودی کیفیت و کمیت آب آشامیدنی روستاهای غرب کارون بهبود خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه به موضوع انتخاب شهردار مینوشهر پرداخت و اظهار کرد: شهردار از سوی اعضای شورای شهر مینوشهر انتخاب شد و منتظر طی شدن مراحل قانونی است تا پس از آن اعلام شود.

عمیدزاده به موضوع ورود کالای ملوانی به بندر خرمشهر پرداخت و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده این کالاها در راه رسیدن به خرمشهر هستند و از تجار درخواست می شود طبق لیست ۹۷ قلم کالای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده کالاهای خود را وارد کنند.

او افزود: با توجه به داشتن ۶ بندر در سطح استان پنج بندر از جمله سجافی، شادگان، آبادان، چوئبده و اروندکنار در واردات کالای ملوانی فعال هستند این درحالی که در بندر خرمشهر فعالیت مطلوب نیست.

سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر بر نظارت امور تاکید کرد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.