سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از حافظان امنیت در مهاباد

در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از حافظان امنیت تجلیل و بر همکاری و مشارکت اجتماعی در برقراری امنیت برای توسعه همه جانبه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد، ولایتمداری، خدمتگزاری و مردمی بودن را سه مؤلفه اصلی پلیس برشمرد و گفت: جلب اعتماد و رضایتمندی مردم بزرگترین سرمایه حافظان امنیت است.

سرهنگ بخشی، با بیان اینکه درکنار مردم بودن و مشارکت اجتماعی دو عامل مهم در فراهم شدن بستر امنیت است، افزود: در حال حاضر طرح ناظر در شهر در خصوص حجاب، همسایه بانی در شهر و دشت بانی هم در روستا در مسیر تأمین امنیت و مبارزه با فساد و بی حجابی در حال اجراست.

بیژن فر، بخشدار مرکزی مهاباد هم گفت: امروز حافظان امنیت نقش چشمگیری در رشد و توسعه پیشرفت کشور دارند و شبانه روز در مسیر تأمین امنیت و آرامش مردم با ایثار و روحیه جهادی در تلاش هستند.

صبوری، بخشدار خلیفان هم گفت: حافظان امنیت هرجا و مکانی که لازم باشد کنارمردم حضور دارند و امنیت هم همانند یک زنجیره است که حلقه‌های آن با همکاری مردم مستحکم می‌شود.

در ادامه رؤسای شورای اسلامی بخش مرکزی و خلیفان و جمعی از دهیاران مهاباد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی حافظان امنیت، برخی از مشکلات منطقه و مطالبات مردمی را بیان کردند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.