سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۰ تن مواد افیونی توسط انتظامی و مرزبانی سیستان وبلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از اوایل امسال تاکنون با اقدامات موثر و گسترده انتظامی و مرزبانی بر علیه قاچاقچیان بیش از ۱۲۰ تن مواد افیونی کشف شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهر  رئیس پلیس استان  سیستان و بلوچستان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های امام جمعه زاهدان قدردانی نمود و با درود به ارواح پاک مطهر شهداء، آرزوی توفیق و سلامتی برای فرمانده معزز و معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، تبریک حلول ماه ربیع الاول وگرامیداشت هفته ناجا از نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان برای انجام این دیدار که پیوندی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اجرای فرامین، ولی امر مسلمین است، قدردانی کرد.

وی بیان داشت: هفته نیروی انتظامی که از ۱۷ مهر آغاز و تا ۲۳ مهر ادامه خواهد داشت، پلیس استان برنامه‌های متنوع و مختلفی را برای ارائه خدمات انتظامی و مضاعف خود به مردم و هم استانی‌های عزیز دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان"پلیس هوشمند، امنیت پایدار" به دو مقوله هوشمند سازی پلیس و امنیت پایدار، اشاره نمود و ادامه داد: ناجا امروز با تمام وظایفی که بر عهده دارد و حجم ماموریت‌های پیش رو لازم است به تجهیزات بروز و مدرن مجهز شودکه بحمدلله قبل از ایجاد دولت الکترونیک پیش قدم بوده و توانسته چه در مرز‌ها و چه در عمق کشور به تجهیزات نوین و فناوری‌های جدید برای انجام فعالیت‌ها مجهز شود و در تمامی حوزه‌ها اشرافیت خوبی در انجام ماموریت‌ها دارد.

سردار طاهری افزود: در حوزه‌های پلیس راه و راهور و تجهیزات فنی و بروز برای انجام فعالیت‌های ترافیکی و راه‌ها تجهیزات خوبی در اختیار داریم و در موضوعات ماموریت‌های میدانی و ترافیکی ماموران انتظامی ما در نقطه نقطه استان می‌توانند به خوبی از این تجهیزات فنی و بروز برای انجام فعالیت‌ها در حوزه ترافیکی و راه‌ها بهره ببرند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: در بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و به منظور افزایش توسعه بهره وری و خدمات رسانی مطلوب به هم استانی‌های عزیز نیاز است با همکاری همه مسئولان استانی با برنامه ریزی مدون و اجرای زیر ساخت‌های لازم در پیشگیری و کنترل جرایم بیش از پیش اقدامات موثری انجام گردد.

سردار طاهری درادامه سخنان خود با قدردانی از حمایت ها، پشتیبانی‌ها و پیگیری‌های امام جمعه محترم استان از پلیس برای پیشگیری و کنترل جرایم، اظهار داشت: اقدامات موثری با حمایت‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان و مشارکت تمامی دستگاه‌های قضایی، نظامی و امنیتی، نظرات ارزشمند بزرگان طوایف و ریش سفیدان و همچنین مشارکت و همراهی مردم برای کنترل جرایم انجام شد، که جای بسی قدردانی دارد.

رئیس پلیس استان با اشاره به عملکرد انتظامی و مرزبانی استان در مبارزه با قاچاق مواد خانمان سوز مخدر، اظهار داشت: بحمدلله با تلاش مجموعه انتظامی ومرزبانی و اجرای عملیات‌های گسترده انتظامی و مرزی بر علیه باند‌های بین المللی و قاچاق مواد مخدر در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان طی شش ماه نخست سال بیش از ۱۲۰ تن انواع مواد افیونی کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به موفقیت‌های اخیر پلیس در بحث کشف جرایم استان، اضافه کرد: در این رابطه در زمینه میزان و تعداد وقوع سرقت در پایین‌ترین رتبه و جایگاه یعنی رتبه ۳۳ کشور قرار داریم و در زمینه کل جرایم استان، ۱۴ درصد کاهش وقوع جرایم در این بازه زمانی داشته ایم که این حاصل تلاش مجموعه انتظامی، مرزبانی، حمایت‌های دستگاه قضایی و پشتیبانی‌های سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی در استان می‌باشد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف ۸۵ درصد وقوع کل جرایم استان، خاطر نشان کرد: در موضوع پیشگیری و کنترل جرایم به ویژه سرقت‌ها جلسات متعددی با حضور استاندار محترم، مسئولان امنیتی و نظامی و اهمیت به زیر ساخت‌های پیشگیرانه گرفته شده، که امیدواریم با مشارکت و همراهی همه مسئولان و همچنین هم استانی‌های عزیز بتوانیم بهتر از گذشته در راستای پیشگیری از جرایم قدم برداریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.