سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموز رامشیری در جمع دانشجویان پزشکی نشست

مدیر آموزش و پرورش رامشیر با اشاره به قبولی یکی از دانش آموزان این شهرستان در رشته پزشکی گفت: در مراسمی از این دانش آموز افتخارآفرین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر در جلسه هم اندیشی کنکور که با حضور مدرسان و مدیران متوسطه دوم برگزار شد، گفت: پذیرش حسام الدین پیرو در رشته پزشکی دانشگاه کرمان و کسب این موفقیت‌های غرورآفرین نشانگر عنایت الهی، همت و تلاش دانش آموزان و فرهنگیان دلسوزی است که دل در گروی سربلندی شهرستان دارند.

او با بیان اینکه افتخارآفرینی دانش آموزان رامشیری در کنکور سراسری، نوید بخش فردایی روشن و درخشان است، افزود: صعود ۸ پله‌ای در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۰، قرار گرفتن بین ۱۰ منطقه برتر استان خوزستان و رشد پذیرش دانش آموزان در دانشگاه‌های روزانه از پیروزی‌های درخشان مجموعه تعلیم و تربیت حکایت می‌کند.

شریفی بیان داشت: ترسیم نقشه راه، بهره گیری از ظرفیت مدرسان و کارشناسان مجرب، ارائه مشاوره‌های اصولی، تقویت روحیه و سلامت روانی دانش آموزان، طراحی و اجرای آزمون‌های مرحله‌ای و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه کنکور از مهم‌ترین برنامه‌های سال تحصیلی پیش رو هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در پایان با اشاره به پوشش دانش آموزان نخبه پایه دوازدهم در فعالیت‌های آموزشی خانه کنکور، تصریح کرد: امیدواریم در پرتو این تلاش ها، شاهد موفقیت‌های بزرگی برای دانش آموزان این پایه تحصیلی باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.