سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان خبر داد؛

نقش هیأت ورزش‌های همگانی در مسیر ایجاد نشاط و شادابی

سپه‌وند با اشاره به جایگاه و نقش هیأت ورزش‌های همگانی در مسیر ایجاد فرهنگ نشاط و شادابی به عنوان رسالت اصلی دستگاه ورزش این مرز و بوم، پیگیری و انجام وظایف محوله اعضای این هیأت را شایسته توجه قلمداد نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه هم‌اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان با اعضای هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان با هدف تعامل و همکاری متقابل در راستای اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی و ورزش (۲۶ مهر لغایت ۲ آبان) در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان برگزار گردید.

در این جلسه حیدر سپه‌وند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبدانان ، با اشاره به جایگاه و نقش هیأت ورزش‌های همگانی در مسیر ایجاد فرهنگ نشاط و شادابی به عنوان رسالت اصلی دستگاه ورزش این مرز و بوم، پیگیری و انجام وظایف محوله اعضای این هیأت را شایسته توجه ویژه قلمداد نمود.

جمال نوروزی نسب رئیس هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان نیز با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت این هیأت، اظهار کرد: با تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین هیأت ورزش‌های همگانی این دیار، تحقق اهداف مورد نظر دور از انتظار نخواهد بود.

در پایان ضمن تنظیم مصوبات جلسه مقرر شد، هر یک از اعضای حاضر جهت تحقق اهداف و برنامه‌های پیش رو اهتمام مکفی را به عمل آورند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.