سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام:

افتخار کارکنان نیروی انتظامی داشتن لقب مجاهدان فی سبیل الله است

حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی گفت: نیروی انتظامی در صدد است از توان مشارکت آحاد جامعه در جهت تحقق و تولید نظم و امنیت پایدار بهره گیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام ضمن تبریک هفته ناجا به تمامی کارکنان خدوم نیروی انتظامی، گفت: امروز نیروی انتظامی برای جلب اعتماد عمومی با ارائه ظرفیت‌ها در صدد است از توان مشارکت آحاد جامعه در جهت تحقق و تولید نظم و امنیت پایدار بهره گیری کند.

او با اشاره به اینکه افتخار کارکنان نیروی انتظامی لقب مجاهدان فی سبیل الله است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به آن‌ها داده است، افزود: شاخصه دینداری و ولایتمداری نیرو‌های جان برکف سبب شده است این بزرگمردان برای آرامش و امنیت مردم و احترام به بیانات رهبر جهان اسلام از جان خود مایه بگذارند.

او با بیان اینکه اقتدار معنوی معیار ارزش پلیس تراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار نامگذاری شده است و این هفته فرصت مناسبی است برای آنکه ویژگی‌ها و شاخصه‌های پلیس تراز انقلاب اسلامی بیان و درمعرض نمایش گذاشته شود.

او جامعه محور بودن پلیس را یکی دیگر از شاخصه‌های خوب این نهاد انقلابی دانست و ادامه داد: بالاترین سرمایه پلیس حمایت و پشتیبانی مردم در ماموریت‌ها است، چرا که مشارکت‌های مردمی، میزان احساس امنیت اجتماعی در یک جامعه را شکل می‌دهد و در ارتقای امنیت پایدار موثر است.

او مطرح کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است، چرا که اقتدار آن‌ها در مقابل قانون گریزان و جنایتکاران و در برخورد با مردم سرلوحه کار خود را رأفت و ادب قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.